LuTa centrum

Fs 2004,Fifa 08,srs,Test rive anlimited,nfs prostreet,Blazing Angels 2 Secret Missions of WWII,Audiosurf,Red alert 3,spore

Glory of the Roman Empire

Race Drive Grid

Red Alert 3

Red Alert 3 Q&A

Red Alert 3 Q&A

Q&A #1 – 6. dubna 2008

  • Budou nějaké mapy i bez vodní plochy?
  • Kampaň bude obsahovat mapy s menší nebo dokonce žádnou vodní plochou. Avšak každá multiplayerová mapa bude obsahovat značné množství vody.
  • Bude se pěchota stavět v skupinách?
  • Ne, každá jednotka bude individuálně kontrolovaná.
  • Co vás přivedlo k zpomalení hratelnosti?
  • Rozhodli jsme se udělat hru tak, aby bylo možné více uvažovat. Chceme, aby byly zápasy delší než 20–30 minut, zároveň nechceme připustit spamovací taktiky a rané rushe jako v CNC3. Hry mezi zkušenými hráči by měli být i o micromanagementu jednotek. Doufáme však, že hratelnost se nám podaří nezpomalit natolik, aby to někoho vyplašilo.
  • Budou bitvy dobře vyváženy, co se týká vody, země a vzduchu?
  • Námorní bitvy budou jednou ze základních prvků strategie. Neznamená to, že by byly bitvy ve vzduchu nebo na zemi ochuzeny.
  • Vrátí se sidebar?
  • ANO.

Q&A #2 – 20. dubna 2008

  • Teď, když základna (dokonce i suroviny) můžou být ve vodě, dá se říct, jak je námořní bitva odlišná od pozemní?
  • Boje na vodě oproti bojům na pevnině budou odlišné, hlavně z pohledu schopností dané jednotky. Například Spojenci budou mít vznášedlo, které bude během pohybu na vodě efektivní proti vozidlům a budovám, avšak na zemi bude dobré jen proti vojákům.
  • Proč v každé hře mají vojska GDI a Spojenců americký přízvuk?
  • V RA2 byli jednotky s evropským akcentem (Sniper nebo Špion). RA3 nebude výnimkou (např. Guardian tank).
  • Jaké typy povrchu budou v RA3?
  • Jednou z pěkných záležitostí kampaně je, že se odehrává na různých místech, uvidíme tedy mnoho prostředí. Můžete se těšit na zasněžené Rusko, města Japonska, vesničky Evropy a další. Skimirshovým mapám nebude chybět oceán.
  • Budou v RA3 nějaké přírodní hrozby (radiace atd.)?
  • Jistě ano. Bude minimálně jedna superzbraň, která způsobí zamoření na krátkou dobu.
  • Vrátí se zdi a brány?
  • Odpověď je ano i ne. Zdi ve hře budou, brány však ne. Stavbu zdí se snažíme udělat co nejvíce jednoduchou. Avšak když nebudeme s výsledkem spokojeni, zdi nakonec nebudou, ale dá se říct, že můžete s nimi počítat.
  • Bude možné těžit suroviny ve vodě a jak to bude fungovat?
  • Ano, bude to možné. Detailní popis systému surovin čekejte za pár týdnů.
  • V RA2 jsme mohli vidět skutečné lokace, zopakuje se to i v RA3?
  • Ano, v kampaňi uvidíte např. Los Angeles, Tokyo, Cannes…
  • Bude nějaký limit, jak daleko bude možné stavět ve vodě od pozemní základny?
  • To závisí od frakce. Pro Rusko a Spojence by se dalo říct, že ano. Systém stavění u Japonska bude jiný. Zatím vám více neřeknu.

Q&A #3 – 29. května 2008

  • Budou piloti po zničení letadla žít jako to bylo v Generals?
  • Ne. Piloti v Red Alert 3 umírají spolu s letadlem.
  • Může Tesla Trooper nabíjet Tesla věž jako v Red Alert 2?
  • Ano, můžete mu to nařídit nebo to udělá sám, když je poblíž věže.
  • Vrátí se ruda a diamanty do Red Alert 3?
  • Ruda ano, diamanty ne. Ruda bude lokalizována do rudových uzlů (tento systém již známe z videa).
  • Budou v Red Alert 3 epické jednotky?
  • Ne.
  • Budou ve hře nějaká komanda s bombou C4?
  • Ano, Tanya automaticky použije C4 při útoku na vozidlo nebo budovu. Natasha bude mít podobný útok, ale nebude používat C4.
  • Budou ve hře jeřáby jako v C&C3? (pro stavění více budov najednou)
  • Tuto možnost budou mít jedině Sověti.
  • Jak se budou opravovat vozidla?
  • Záleží od frakce. U spojenců to bude jako v C&C3. Sověti používají k opravě vozidel jeřáb.
  • Budou ve hře krabice (crates)?
  • Ano. Jednotky tím získají zdraví, hodnost veterána atd.
  • Vrátí se prism technologie?
  • Dejme tomu. Einstein se ve světě Red Alert 3 nenachází, ale Spojenci budou mít podobnou – Spectrum technologii.

Q&A #4 – 7. června 2008

  • Jaké druhy technických budov budou v Red Alert 3?
  • V Red Alert 3 bude něco kolem šesti technických budov, které budou po obsazení poskytovat různé bonusy. V gameplay videu jste mohli vidět Observation Post, který odkryje část fog of war (ve skutečnosti ne tak velkou jako ve videu).
  • Budou všechny jednotky obojživelné?
  • Ne. Jen některé.
  • Vrátí se Chronosféra?
  • Ano. Vymazání Einsteina z časové linie Sověty znamenalo smazání mnoha technologií Spojenců, chronosféra však záhadně zůstala nedotčena.
  • Budou klávesové zkratky (hotkeys) jako „escort“ nebo „formation“ i v Red Alert 3?
  • Některé klávesové zkratky do Red Alert 3 přenášíme z Command & Conquer 3. Co se týče přesunu formace mnoha různých jednotek, rychlejší se přizpůsobí pomalejším tak aby se k cíli přesunovaly všechny stejnou rychlostí.
  • Bude většina sekundárních schopností automatická (vylepšení zpovědník v C&C3) nebo se bude dát manuálně vybrat (granát zpovědníka cabal z KW)?
  • Každá sekundární schopnost se bude dát manuálně vybrat. Každá jednotka v Red Alert 3 bude mít jednu ze tří různých typů sekundárních schopností: instantní schopnosti jako například štěkání spojeneckého Útočného psa, Molotov koktejl u sovětského Conscripta nebo zaměřovací schopnosti u japonského MCV.
  • Bude ve hře technologie ovládání mysli?
  • Ne, ale některé japonské jednotky budou mít psionické schopnosti.
  • Budou ve hře bitvy mezi leteckými jednotkami?
  • Ano, každá frakce bude mít leteckou jednotku se zbraněmi typu vzduch-vzduch. Bitvy budou více promyšlené a méně náhodné jako tomu bylo v Generals nebo Command & Conquer 3.
  • Bude ve hře fog of war (válečná mlha) nebo jen závoj jako ve starších C&C hrách?
  • Samozřejmě, fog of war v Red Alert 3 nebude chybět a bude hrát důležitou roli.
  • Dokáže Sickle střílet na jednu jednotku s více než jedním dělem?
  • Když Sickle skočí do skupiny nepřátel a pár jich přežije, všechny děla začnou pálit. Dvě děla střílí na jeden cíl pokud ho označíte pravým tlačítkem.

Q&A #5 – 22. června 2008

  • Budou ve hře Gap generátory?
  • Ne. Nicméně chytří hráči dokážou použít Chrono technologii k dočasnému ukrytí jednotek a budov před zvědavýma očima.
  • Vrátí se spojenecký pillbox v Red Alert 3?
  • Ne, spojenci pillbox mít nebudou. Jejich hlavní obrannou stavbou bude věž pracující na podobné technologii jako IFV z Red Alert 2, podle typu vojáka umístěného ve věži se změní typ střelby.
  • Bude ve hře počasí jako např. déšť nebo sněžení?
  • Ano, v některých misích bude pršet nebo sněžit. Co se týká spojenecké superzbraně Weather Control, tak ta ve hře nebude.
  • Může se surovinový uzel vyprázdnit, nebo se dokáže regenerovat?
  • Ne, nedokážou se regenerovat, avšak po jeho vyprázdnění dokáže generovat absolutně minimální množství zdrojů a je v nejlepším zájmu hráče, aby našel nový zdroj příjmů. Z hlediska balancování se může chování prázdného uzlu ještě změnit.
  • Bude obsahovat Red Alert 3 upgrady?
  • Upgrady jednotek nehrají v Red Alert 3 takovou roli jako v Tiberium wars. Hráči musí koupit určité upgrady pro postup v technologickém stromu a všechny tři frakce mohou dočasně změnit chování jednotek pomocí Player Powers.
  • Kde je Tesla Tank?
  • Tesla Tank ve hře bude a je to jedna z nejlépe vypadajících jednotek ze hry. Bude se nacházet jen v kampani. Ve skirmishi nebo v multiplayeru ho v technologickém stromu nahrazuje Hammer Tank. Navíc Stingray je obojživelná jednotka, Tesla Tank je tak nadbytečný.

Q&A #6 – 27. června 2008

  • Bude Apocalypse Tank schopen rozmačkat menší vozidla jako Guardian Tanky, Bullfrogy..?
  • Ano, jako jeden z největších tanků na bojišti, bude Apocalypse Tank schopen rozmačkat menší vozidla. Může to udělat přejetím přes ně nebo použitím sekundární schopnosti, magnetické harpuny, kterou si bezmocnou oběť přitáhne ke své masivní drtičce na přední straně.
  • Bude u vozidel „směrový“ pancíř?
  • Ano, vozidla toto mít budou. Vozidla která utrží střelbu ze strany nebo na zádi získají větší poškození než kdyby byly trefeny ze předu. Hráči uvidí žlutý shluk šrapnelů na jednotce jako visuální indikátor toho zda jednotka dostává poškození ze strany či zezadu.
  • UPDATE: Stále se rozhodujeme zda necháme v Red alert 3 směrový pancíř nebo ne. Přesto, že v tuto chvíli ve hře funguje tak se možná tento prvek nakonec ze hry odebere tím jak budeme dělat balanční změny.
  • Budou ve hře sila?
  • Ne, v Red Alert 3 žádná sila nebudou. Všechna ruda kterou hráč vytěží se okamžitě připíše na aktuální sumu kreditů bez jakéhokoliv limitu.
  • Budou mapy obsahovat i zamlžené prostředí jako tomu bylo na některých mapách v Tiberium Wars?
  • Některé mapy v Red alert 3 budou mít nepříznivé podmínky počasí jako je déšť a sníh (viz. Q&A#5), ale zatím stále nemáme žádnou jinou mlhu než fog of war.
  • Mohou být zdi postaveny i na vodě?
  • Ne, v současnosti se dají zdi postavit pouze na souši. Avšak stejně jako spousta věcí zveřejněným v minulých Q&A se i tahle věc může ještě časem změnit po dokončení vybalancování hry.
  • Vrátí se klasické C&C ovládaní jako možnost v nastavení?
  • Ano, klasické ovládání myší levým tlačítkem je už ve hře a je funkční, avšak je zde ještě pár problémů, které se snažíme vyřešit. Doufáme že tuto věc vyřešíme ještě před vydáním hry.
  • Bude mít Kirov sekundární zbraň společně s jeho devastující gigabombou?
  • Víceméně. V základním režimu, Kirov schazuje vysoce výbušné bomby jako svou primární zbraň. Avšak, stále zvažujeme dávat tier-3 jednotkám vylepšení primárních zbraní když dosáhnou největšího stupně povýšení. Pro Kirov by to byla Tesla bomba dosahujících mnohonásobného poškození při dopadu. Je však stále příliš brzo na to říci zda-li tato funkce opravdu ve hře bude nebo ne. A ještě jedna věc. Pokud bude Kirov sestřelen stane se sám bombou, s obrovským poškozením vůči věcem na které dopadne.
  • Zalehne pěchota když se ocitne pod palbou jako tomu bylo ve starších C&C hrách?
  • Ano, pěchota se může dostat do stavu, kdy musí zalehnout když je pod palbou nepřítele. Je tu však zase spousta diskuzí o tom, zda tato vlastnost zůstane ve finální verzi Red Alert 3 nebo ne.
  • Když použijem Chronosféru na obojživelné jednotky a přeneseme je z pevniny na vodu, změní se na svou vodní verzi nebo se potopí?
  • Obojživelné jednotky, které se přenesou chronosférou z pevniny na vodu nebo obráceně se jednoduše změní na svou alternativní verzi a zůstanou nepoškozeny. Jednotky co obojživelné nejsou se přenosem na jiný element zničí.

Q&A #7 – 4. července 2008

  • Bude King Oni schopen rozdrtit t-1 a t-2 tanky?
  • Více méně. Sekundární schopnost King Oniho je silný přímočarý útok bullrush. Funguje tak, že při zaměření nepřátelské jednotky nebo budovy King Oni skloní rameno a rozeběhne se přímo na svůj cíl, rozdrtí při tom téměř vše co mu stojí v cestě. King Oni ovšem nedrtí jednotky tím, že by je jen tak normálně zašlapával jako třeba Apocalypse Tank přejížděním.
  • Vrátí se Flak Trooper nebo budou mít sověti jiného raketového vojáka?
  • Flak Trooper se vskutku vrátí jako sovětská primární protitanková a protiletecká pěší jednotka. Hlídkuje kolem s těžkým flak kanónem na svém rameni a není z toho příliš nadšený.
  • Dostanou Spojenci teleportující se chrono jednotky nebo dovednosti?
  • Spojenci stále mají dobré možnosti u schopností založených na chronotechnologii navzdory faktu, že Dr. Einstein již v této časové linii neexistuje. Ačkoli je Tanya jediná jednotka, které bylo dovoleno použivání chronotechnologie na bojišti, Spojenci stále využívají chronozbraně v některých svých player powers. Související poznámka, Chrono Legionnaires v této časové linii nikdy nevznikli.
  • Vrátí se do multiplayeru posmívání jako tomu bylo v Red Alert 2? Například pokud jste v RA2 stiskli klávesu F10 v multiplayerové hře tak každá frakce měla jiný smích atd.
  • Posmívací mechanismus z RA2 byl zábavný a my určitě plánujeme zavést něco podobného i do Red Alert 3.
  • Vrátí se do Red Alert 3 waypoint systém jako byl v RA2 a Yuri's Revenge?
  • Waypoint systém se v Red Alert 3 nachází, ale je mnohem podobnější tomu z Tiberium Wars než těm z předešlých C&C her. Zlepšujeme taky systém zpětné vazby pro waypointy.
  • Bude mít Red Alert 3 možnost pro posílání peněz svým spojencům jako v LOTR BFME 2?
  • Ne, darovat peníze svému spojenci v multiplayerové hře nepůjde, ale zvažujeme možnost dovolit hráčům předávat kontrolu nad svými jednotkami. Stejně jako s dalšími podobnými balančními otázkami si ponecháváme právo na změnu této možnosti pokud se ukáže být problematickou.
  • Budou na bojišti zůstávat zbytky zničených jednotek?
  • Ano, trosky jednotek a budov zničených v bitvě budou zůstávat na mapě…ale jen na pár sekund. Původně jsme chtěli trosky ponechávat déle, ale jednoduše to vždy skončilo ucpáním bojiště.

Q&A #8 – 14. července 2008

  • Dají se ponorky detekovat jako v RA2 nebo se zviditelní jen když zaútočí?
  • Podvodní jednotky v Red Alert 3 jako je třeba sovětská ponorka Akula Sub budou vždy detekovatelné, protože nebudou neviditelné když budou pod hladinou. Nicméně napadnuty mohou být jen když se vynoří k útoku, takže pokud hráčovi ponorky aktivně neútočí na svoje cíle, budou odolné proti útokům téměř všemi typy zbraní s vyjímkou torpéd.
  • Vrátí se Iron Curtain?
  • Ano, sovětský Iron Curtain se jakožto superzbraň v Red Alert 3 opět vrátí. Přesně jako v minulých dílech, tak i zde poskytne Iron Curtain vybraným jednotkám a budovám na krátký časový úsek ochranu proti všem typům zbraní. Bohužel společně s neblahými vedlejšími účinky pro pěchotu, které každou nechráněnou pěchotní jednotku v dosahu účinku superzbraně okamžitě usmrtí.
  • Vrátí se tak populární mapy jako „Bay of Pigs“ nebo „Arctic Circle“ do Red Alert 3 a nebo se dočkají remaku?
  • Konkrétně tyto dvě mapy se do Red Alert 3 nevrátí. Nicméně hodláme začlenit přinejmenším dva remaky některých oblíbených multiplayerových map z RA2, včetně Temple Prime což je remake mapy Tournament Map A a Roundhouse Redux jenž je volnou adaptací mapy Roundhouse Kick.
  • Bude možné stavět u hlavní budovy svého spojence jako tomu bylo v RA2?
  • Ano, hráči kteří jsou v tradičních multiplayerových zápasech nebo v kooperativní kampani spojenci, sdílejí stavební okruh u hlavních budov.
  • Je spojenecký Particle Cannon podobný GDI Ion Cannonu?
  • Jejich funkce jsou trochu odlišné, ale konečný výsledek představující obrovský a silný energetický paprsek vystřelený z oblohy je převážně stejný.
  • Dělají štíty Peacekeeperů své majitele nepřemožitelné proti malým zbraním?
  • Ne tak úplně. Peacekeeper sice má významné posílení brnění proti malým zbraním jako je třeba conscriptova útočná puška ADK-45, nestane se však úplně nepřemožitelným i když je ve svém sekundárním módu.

Q&A #9 – 19. července 2008

  • Na screenshotech měla na sobě sovětská vylepšená elektrárna nukleární symbol. Znamená to, že bude ve hře nukleární technologie?
  • Dobrý postřeh! Nicméně ne, neznamená to, že by ve hře byla nukleární technologie. Vylepšená elektrárna byla jednou z prvních budov, kterou jsme vymodelovali a ještě předtím než jsme odpověděli na tuto otázku ohledně nukleární technologie v Red Alert 3, tak byl tento symbol odtraněn.
  • Bude ve hře stejná intel databáze jako jsme viděli v Tiberium Wars?
  • Ne, intel databáze v Red Alert 3 nebude.
  • Budou mít Spojenci Spy Satellite?
  • Něco podobného. Jedna ze Spojeneckých player powers je pozorovací nálet, který pošle modifikované verze letounů Sky Knight UCAV napříč každou lokací na mapě, odhalí přitom fog of war a každou nepřátelskou aktivitu, která může číhat poblíž. Spojenecké síly považují za dobré vysílat tři tyto průzkumné letouny zárověn pro zvýšení efektivity, jelikož jsou tyto letouny neozbrojené.
  • Budou v Red Alert 3 taky mapy bez pevniny jako třeba mapa zvaná „Pacific Ocean“?
  • Ne, všechny mapy v kampani, skirmishi a multiplayeru budou mít nějakou pevninu, stejně jako budou mít všechny mapy ve skirmishi a multiplayeru nějakou vodu.
  • Mohou se japonské budovy zpět složit na „cores“?
  • Ne, stejně jako sovětský Sputnik a spojenecký Prospector. Jakmile jsou Nano Cores jednou rozloženy na příslušné budovy, nemohou se zpátky složit.

Q&A #10 – 26. července 2008

  • Budou mít inženýři schopnost zajmout zničené mechy?
  • Tak nějak. Natasha dokáže zastřelit řidiče většiny vozidel pomocí svojí sekundární dovednosti. Její pevná ruka v podstatě zabije řidiče vozidla, zatímco vozidlo zůstane nepoškozené a připravené pro vyzvednutí. Jakákoliv pěchotní jednotka může do prázdného vozidla nastoupit a převzít nad ním kontrolu.
  • Co jsou ty čtverce/bloky okolo budov, které tam jsou když ji stavíte?
  • To je jednoduchý systém zpětné vazby, který jsme převzali z Red Alert 2 a vylepšili. Slouží ke znázornění stavebních ploch pod budovou a okolo ní. Jakmile čtverce okolo budovy ukazují, že je vše OK tak můžete stavět. Pokud je čtvercová mřížka červená tak to znamená, že na daném místě nelze stavět (může to být nevyhovující terén, nebo umisťujete příliš blízko existující budově, atd.). Jakmile se čtvercová mřížka pod budovou rozsvítí zeleně, tak je možné stavět.
  • Používá Delfín stejnou zbraň jako měl v RA2?
  • Ano, Delfíni v Red Alert 3 jsou vybaveni velmi podobnou zbraní, stejně jako jejich bratranci v Red Alert 2 – zesílenou echolokací (pro moudré – jde vlastně o to, že echolokací se delfín orientuje v okolním terénu a ve hře je zesílená echolokace vedena do podoby koncentrovaného zvukového paprsku – pozn. překladatele). Delfínovou sekundární dovedností je na krátkou chvíli skok vysoko nad hladinu, tento proces jim umožňí vyhýbat se torpédům nebo jiným nepřátelům, snažícím se je zaměřit.
  • Pokud se spojenecký ConYard složí, ponese si s sebou vyzkoumané technologie nebo ty technologie zmizí jakmile se přemístí?
  • To záleží na okolnostech. Spojenecký ConYard se může složit do MCV a přesunout se do jiné lokace a stále bude schopný zajistit podporu pro stavbu technologických budov Zvýšeného a Maximálního Zabezpečení, ale pouze pokud jsou tyto budovy ve stavebním dosahu ConYardu. Pokud se MCV přesune pryč ze stavebního rádiusu tak ztratí možnost budovat technologicky lepší jednotky. Spojenecké síly používají velmi mocnou šifrovací metodu, která jim umožňuje tyto technologické informace předávat z ConYardu do ConYardu, ale pouze na krátkou vzdálenost, kterou toto šifrované vysílání má.
  • Mohou spojenci používat své speciální síly jeden na druhého? Třeba zmenšovací paprsek jednotky Cryocopter na své vlastní jednotky, nebo Iron Curtain na spojencovy jednotky.
  • Určitě. Jednotky zmenšené jednotkou Cryocopter dostanou specifický rychlostní bonus, takže můžete dělat věci jako třeba umístit inženýra do vozidla Riptide ACV a pak ho zmenšit, poslat ho přes celou mapu a nechat inženýra rychle zajmout neutrální nebo nepřátelské budovy.
  • Bude mít sidebar obrázkový styl jako v Tiberium Wars, nebo spíš jako ten v Generals/Red Alert 2?
  • Tlačítka jednotek a budov sidebaru v Red Alert 3 budou stylizovány do podoby grafické novely, takže v tomto smyslu mají svým vzhledem mnohem blíže k Tiberium Wars než těm z Generals nebo Red Alert 2, kde byli více fotorealistické.

Q&A #11 – 2. srpna 2008

  • Může Mirage Tank skrýt spřátelené jednotky nebo je zamaskovat ve stromy, auta atd.? Funguje to i když se Mirage Tank pohybuje?
  • Gap generátor Mirage Tanku zakryje spřátelené jednotky, čímž je v podstatě udělá neviditelnými pro nepřátele. Jako součást okolí je však zamaskovat nedokáže. Proměnit dokáže jen sám sebe, a to funguje jen když se nepohybuje.
  • Které jednotky nemůže Špión „podplatit“?
  • Špión nemůže svojí sekundární schopnost „podplacení“ použít na letadla, MCV a Imperiální jádra (používají se ke stavbě budov).
  • Je možné Tier 1 obranu jako Flak Cannon, Defender-VX, Sentry Gun, Multigunner Turret postavit i na vodě? Jak se dá umístit pěchota dovnitř Multigunner Turret když je postaven na vodě?
  • Ano, všechna Tier 1 obrana se dá postavit jak na pevnině tak na vodě. Když je Multigunner Turret postaven na vodě, je možné do něj umístit jen obojživelnou pěchotu.
  • Když se rozhodovalo o třetí straně pro Red Alert 3, které frakce jste zvažovali? A proč bylo nakonec vybráno právě Císařství Vycházejícího Slunce?
  • Kandidátů bylo skutečně mnoho, včetně oceánické frakce založené na Giant Squid jednotce z Red Alert 2 nebo na méně tradičním systému subfrakcí složených z různých armád celého světa. Pro Císařství Vycházejícího Slunce jsme se nakonec rozhodli protože: 1.) Vytvoření časové linie ve které je Japonsko vojenskou velmocí v době po 2. světové válce s přihlédnutím na fiktivní svět Red Alert je velmi pěkné. 2.) Inspirace Japonskou populární kulturou. Všichni známe anime, manga a jejich videohry.
  • Má Apokalypse Tank protileteckou obranu?
  • Ne. Tento tank je striktně určený na ničení pozemních jednotek. Většina jednotek v Red Alert 3 je specializována na jednu nebo dvě oblasti.
  • Co mohu v Red Alert 3 získat z beden?
  • Mimo jiných věcí hlavně doplnění zdraví pro jednotky nebo hodnost veterána.

Q&A #12 – 10. srpna 2008

  • Jsou psychické schopnosti Yuriko Omega výsledkem používání ukradeného sovětského výzkumu?
  • Ne. Schopnosti Yuriko Omega jsou jí vštípeny díky rokům intenzivního a děsivého výzkumu, který vedla vládou financovaná militantní společnost R&D. Jediné co má společného s ruským výzkumem je její kódové označení – Yuriko.
  • Mají Sověti nějaké jednotky, které mohou použít ke špehování nepřátel? Například Spy Plane?
  • Ne tak úplně. Zatímco Spojenci mají sílu Surveillance Sweep, kterou lze použít k monitorování nepřátelský aktivit, tak Sověti žádnou takovou sílu nemají. Nicméně ponorky se nezobrazují na protivníkově radaru dokud se nevynoří k útoku, proto lze takto používat ponorky Akula ke špionáži protivníka.
  • Když zajmu nepřátelský ConYard jiné frakce, změní se moje budovací mechanizmy?
  • Ano, pokud například použijete spojeneckého inženýra k zabrání císařského ConYardu, tak jakákoli budova postavená v onom ConYardu se objeví jako Nano Jádro a bude se držet budovacích mechanizmů Císařství a to i navzdory tomu, že je již pod kontrolou Spojenců.
  • Dokáže Natasha odstřelit piloty Nano Jader a dát tak hráči možnost je zajmout?
  • Ne, cisařská Jádra nejsou řízena pěchotou, proto jsou nezasáhnutelná Natashinou speciální dovedností.
  • Bude v Red Alert 3 možnost záměrně vypnout přívod energie do vlastních budov?
  • Ne, není možné individuálně kontrolovat přívod energie do budov jako tomu bylo v předchozích Command & Conquer hrách. Toto rozhodnutí jsme udělali kvůli relativnímu zjednodušení systému energie.
  • Můžou T3 obrané struktury jako je třeba Tesla Coil a Spectrum Tower střílet přes zdi.
  • Ano, všechny T3 obrané struktury (Tesla Coils, Wave-Force Towers, a Spectrum Towers) můžou přes zdi střílet a to díky tomu, že jsou vyšší než ty zdi. Nižší obranné struktury to tedy logicky nedokáží.
Žádné komentáře
 
Fs 2004,Microsoft Flight Simulator 2004,Run Blazing Angels 2 Secret Missions of WWII,Audiosurf,Red alert 3,spore