LuTa centrum

Fs 2004,Fifa 08,srs,Test rive anlimited,nfs prostreet,Blazing Angels 2 Secret Missions of WWII,Audiosurf,Red alert 3,spore

Glory of the Roman Empire

Race Drive Grid

Red Alert 3

Historie světa Red Alert

Historie světa Red Alert

 

Poohlédněme se za příběhem série Red Alert: od Red Alert 1 až po počátek Red Alert 3. Ke shlédnutí kompletní kinematografie Red Alert, Red Alert 2 a Red Alert 2 Yuri’s Revenge navštivtě CNCMOVIES.COM. Přineste si popcorn, udělejte si pohodlí a užíveje si výlet vzpomínkami…

Navštivte www.cncmovies.com a podívejte se na všechny hrané scény z Red Alert!

Red Alert

ra1 Události druhé světové války zanechaly celý svět v hrůze a děsu z uplynulých událostí konfliktu. Většina těchto běsů měla původ v politických ambicích jednoho muže. Tím mužem byl Adolf Hitler.

Během posledních let války Albert Einstein tajně sestrojil zařízení, které mělo moc zabránit mnohým ztrátám na životech… Stroj času. Stroj času byl dokončen v roce 1946 a Einstein ho použil k návratu časem do Německa roku 1924. Zde poté vyhledal Adolfa Hitlera, dávno před tím, než se vůbec dostal k moci a jednoduše ho zabil. Toto však způsobilo poruchu v časo-prostorovém kontinuu.

Když se Einstein vrátil zpět do roku 1946, shledal, že jeho mise k zastavení brutální války mezi Spojenci a Německou Třetí Říší byla úspěšná! Nicméně se objevil nezamýšlený efekt jeho cesty časem… Sovětská supervelmoc, vedená Josefem Stalinem se nyní neohrožována Hitlerovou Třetí Říší, rozrostla do nevídaných rozměrů. Sověti brzy podnikli invazi do Západní Evropy a 2. Světová Válka začala. Tentokrát však mezi Spojenci a Sovětským Svazem.

Spojenecká Evropa vytrvale vedla masivní ofenzivu proti novému agresorovi. Albert Einstein sehrál klíčovou roli ve spojeneckém vítězství, když vynalezl nové, ultimátní technologie. První Red Alert skončil vítězstvím Spojenců a porážkou Sovětského Svazu a smrtí jejího vůdce a diktátora – Josefa Stalina.


Toto jsou připomínky vývojářů, kteří pracovali na Red Alert 2. Mical Pedriana je Senior Sound Designer a Gavin Simon je Game Designer, oba dva pracují na Red Alert 3.

Která je vaše oblíbená část Red Alert 2?

Mical Pedriana: „Práce na reakcích jednotek. To byla moje první pracovní zkušenost s RTS a od té doby nedělám nic jiného.“

Gavin Simon: „Dvě věci mě na Red Alert 2 vždy imponovali. Rychlost hry a komunita. Rychlost hry způsobuje, že ve hře nikde nejsou hluchá místa, takže se nikdy nenudíte. A to rozhodně není snadné, ne s tak velkou herní komunitou. Bez ohledu na to, kdo vede žebříček, opět se ve hře bavíte. Všechno se hýbe hrozně rychle a každý to tak má rád. Statisíce lidí hrají hodnocené zápasy každý měsíc a na konci všeho je korunován šampion a žebříček je resetován. Takto hráči získají mnohem více respektu ke svým zkušenostem a to elegantně zjednodušuje hru.“



Red Alert 2

ra2–6 Nyní, když je ve světě mír, Spojenci se ujišťují, že Sovětští vůdci budou k Západním státům přátelští. Prezident Spojených Států, Michael Dugan pomohl prosadit Alexandra Romanova jako nového Sovětského Premiéra. Romanov byl vzdáleným bratrancem starého cara a také praktikoval svrchovanou politiku, což z něj dělalo perfektního kandidáta pro udržení míru ve světě.

Vše se zdálo být v pořádku, dokud jeden z Romanovových nejvyšších ministrů Yuri, nazačal toužit po funkci premiéra. O tomto tajemném muži se toho příliš neví, kromě toho, že byl jedním ze sovětských vědců, kteří se po nějaký čas zajímali o psychické síly ovládání mysli. Nyní s podporou lehce zmanipulovatelného Romanova, Yuri nabízí premiérovi svůj velký plán jak ovládnout celé Spojené Státy pomocí psychických technologií. Tento plán je uveden v platnost, když premiér Romanov posílá do USA invazní síly v každém myslitelném směru. Tato nečekaná invaze Američany naprosto překvapila, stejně jako to, že jejich počáteční obranné síly byly ovládnuty Yuriho psychickými technologiemi.

Velká část této války se točila kolem znovuzískání kontroly nad USA a okolo postupného ničení sovětských základen s Psychickými Vysílači, umístěnými v různých městech včetně Washingtonu DC. Američané požádali o podporu evropské Spojence, aby jim pomohli v těchto nelehkých časech. Němci opět jednou nabídli pomoc Alberta Einsteina, aby vynalezl nové technologie, které by Spojencům poskytly strategickou výhodu nad Sověty. Pomocí těchto technologií a také díky odvaze vojenských vůdců, Spojenci znovu poráží Sověty a zajímají Romanova. Nicméně Yuri zůstává stále hrozbou.


Yuri's Revenge

yr1sm Brzy po Spojeneckém vítězství došlo k zasedání krizové rady kvůli šokujícímu zjištění: Yuri vybudoval armádu psychických válečníků a nyní se zdá, že ovládá celou planetu Psychickými Dominátory. Zatímco Spojenci a Sověti bojovali svou válku, Yuri měl čas nainstalovat svá zařízení po celé Zemi. Jakmile jednou byla umístěna, rozhodl se Yuri aktivovat všechny své Psychické Dominátory. A jakmile se tak stalo, každičký člověk se stal nemyslícím robotem, robotem pod Yuriho kontrolou. Psychický Dominátor v San Franciscu byl však odříznut od přívodu energie a nebyl aktivován. Západní pobřeží Spojených Států tak zůstalo svobodné.

Albert Einstein měl naštěstí plán, který měl odvrátit svět od zkázy. Právě zkonstruoval stroj času, kterým bylo možno dopravit vojsko zpět v čase. Spojenecké síly použily stroj času k návratu historií do doby, kdy právě zkončila druhá válka, takže získaly čas pro zničení Yuriho armády před tím, než se stala nezastavitelnou. Když se ukázalo, že Yuri je nepřítel všech národů včetně Sovětů, tak podepsali mírovou smlouvu se Spojenci. Yuri tak mohl být konečně zničen.


Toto jsou připomínky vývojářů, kteří pracovali na Red Alert 2. Mical Pedriana je Senior Sound Designer a Gavin Simon je Game Designer, oba pracují na Red Alert 3.

Při zpětném pohledu na Red Alert 2, co si myslíte, že přivede jeho fanoušky k Red Alert 3?

Mical Pedriana: „Jednak filmové sekvence a jednak také celkový vzhled, barvy, lehké tóny barev jako měl Red Alert 2, jenomže nyní s větším rozpočtem!“

Gavin Simon: „Red Alert 3 si drží stejný vzhled a styl jako Red Alert 2, jenže současně s tím přidáváme do hry novou hloubku. Co je však důležité, že prohlubujeme zážitek pouze na správných místech. Tudíž nemůžete čekat komplexní ekonomický systém s různými surovinami. Každá jednotka má sekundární dovednost, která je zcela intuitivní a lehká k osvojení. Tato kombinace vytváří skvělou asymetrii mezi frakcemi, větší než byla v předchozích hrách, což také znamená, že u hry vydržíte mnohem, mnohem déle a také nám to umožňuje vytvořit podobnou komunitu, jaká se vytvořila kolem Red Alert 2. Red Alert 3 má ten správný herní styl, ale jsou to teprve fanoušci, kteří z ní udělají skvělou hru.“



Red Alert 3

ra3cover Zánik Sovětského Svazu je na dosah. Krčíce se za zdmi Kremlu se sovětští vůdci rozhodli provést poslední zoufalý plán na záchranu. Právě teď jejich špičkoví vědci představují svým velitelům experimentální a tajný stroj času. Ti ho okamžitě využívají k cestě zpět časem a eliminují důvod spojenecké technologické převahy – Alberta Einsteina. Plán se vydaří dokonale a když se vrátí do svojí původní časové linie, tak zjišťují milou zprávu: Spojenci jsou velmi oslabeni a vydáni na milost sovětské armádě. Ale ještě před tím, než mají možnost začít slavit svůj úspěch zjišťují, že jejich cesta časem měla nečekané následky. Stvořili novou hrozbu a globální supervelmoc: Císařství Vycházejícího Slunce. Díky oslabeným Spojencům se mohlo japonské Císařství zcela nezávisle vyvíjet po celá desetiletí. A nyní musí Sovětský Svaz čelit invazi!

Žádné komentáře
 
Fs 2004,Microsoft Flight Simulator 2004,Run Blazing Angels 2 Secret Missions of WWII,Audiosurf,Red alert 3,spore