LuTa centrum

Fs 2004,Fifa 08,srs,Test rive anlimited,nfs prostreet,Blazing Angels 2 Secret Missions of WWII,Audiosurf,Red alert 3,spore

Glory of the Roman Empire

Race Drive Grid

Colin McRae DIRT

Colin McRae: DIRT - co dokáže Neon engine

Společnost Codemasters si právě dnešek vybrala k tomu, aby se pochlubila nejenom s vůbec prvními screenshoty (předtím šlo o naaranžované concept rendery) z Colin McRae: DIRT, ale i s informacemi o svém novém next-gen enginu Neon, který bude výše uvedený titul pohánět. Neon je interně vyvinutá technologie, na níž ve studiích spol. Codemasters pracuje už rok a půl více než 30 programátorů a jiných specialistů. Jde o technologii vyvíjenou s ohledem na HW možnosti next-gen platforem, která kromě nastavitelného modelu řízení (arkáda - simulace a řada mezistupňů) dokáže vyprodukovat detailní prostředí a spoustu vizuálních i jiných efektů.

Budoucí hráči Colin McRae: DIRT se díky Neonu dočkají realisticky zpracovaných tratí se spoustou titěrných detailů, ale i reálnou fyzikou modelovaného větru, déšť, sněhu, prachu a modelu poškození. Tak například vítr bude mít ve hře vliv nejenom na chování porostu okolo trati, ale i na kapky deště, víření prachu, vlaječky okolo trati, trávu a samozřejmě i chování vozu. Neon engine bude navíc počítat nejenom s větrem přímým, ale i se vzdušnou vlnou, kterou vyvolá průjezd vozu. Detailní zpracování platí i pro bouračky, při nichž se bude samostatně deformovat nejenom každá část vozu, ale i objekty, do nichž vůz narazí. Všechno to takhle zní moc pěkně, ale dokud to neuvidíme na vlastní oči přímo ve hře, tak si raději zachováme trošku rezervovanější přístup. Codies už nás totiž v minulosti nejednou zklamali. Colin McRae: DIRT vyjde v PC, Xbox 360 a PS3 verzi příští rok na jaře

Žádné komentáře
 
Fs 2004,Microsoft Flight Simulator 2004,Run Blazing Angels 2 Secret Missions of WWII,Audiosurf,Red alert 3,spore